رکنا: سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا تأکید کرد: مراکز لجستیکی و خدماتدهی به ناو هواپیمابر جرالد فورد آمریکا بهعنوان هدف نیروی مسلح ایران محسوب میشود.
به گزارش رکنا،سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا در اطلاعیه ای اظهار کرد: حضور ناو هواپیمابر جرالد فورد آمریکا در دریای سرخ به عنوان تهدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران محسوب میگردد.
وی تأکید کرد: لذا مراکز لجستیکی و خدمات دهی به ناوگروه یاد شده در دریای سرخ به عنوان هدف نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.
در ادامه، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیهای به افراد مقیم در مناطق مشخصشده در شهرهای دبی و دوحه اعلام کرد که به دلیل مخفی شدن افسران و سربازان ارتش تروریست ایالات متحدۀ آمریکا در این مناطق، این نقاط ممکن است در ساعات آینده مورد حمله قرار گیرند.
نیروهای مسلح کشورمان از ساکنان و افراد حاضر در این مناطق خواست هرچه سریعتر از این مناطق فاصله بگیرند.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده: علیرغم هشدارهای نیروهای مسلح ایران، حاکمان شما به تروریستهای آمریکایی پناه داده و اجازه دادهاند از خاک شما برای حمله به ایران استفاده شود.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.