
به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صدا و سیما، روحالله عمادی، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با توجه به تجاوز صهیونیستی ـ آمریکایی به ایران اسلامی، گفت: با تمام توان و بهرهگیری از همه ظرفیتهای بالقوه از اراضی ملی در استان، حفاظت و حراست میکنیم.
وی افزود: نیروهای حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در ایام تعطیل و شرایط جنگی هم ۲۴ ساعته مشغول خدمت هستند و صیانت از اراضی ملی را با جدیت دنبال میکنیم.
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: همه راهکارهای صیانت از اراضی ملی در استان را بررسی و با همگرایی و تعامل با نهادهای نظامی و قضایی با پدیده زمینخواری مقابله میکنیم.
عمادی به بررسی پروندههای متشکله مربوط به متصرفین اراضی ملی اشاره کرد و افزود: پیگیری مستمر و هماهنگی بیشتر میان یگان حفاظت و ادارات راه و شهرسازی برای صیانت از حقوق بیتالمال و جلوگیری از هرگونه تجاوز به اراضی دولتی، ضروری و اجتنابناپذیر است.
وی گفت: با تلاش کارکنان یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و پشتیبانی عوامل انتظامی در استان، کارهای موثری برای رفع تصرف و جلوگیری از زمین خواری اجرا شده و اقدامات پیشگیرانه لازم به عمل آمده است.
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: عوامل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصتطلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیتالمال را کوتاه میکنند و همچنین بهصورت مستمر و شبانهروزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را بررسی و پیگرد قضایی میکنند.
وی، همچنین از همکاری مقام قضایی و همراهی مقامات انتظامی استان در مبارزه با زمینخواری و حفظ حقوق بیتالمال، قدردانی کرد.
عمادی از شهروندان خواست تا مشاهدات خود از زمینخواری را به شماره پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ اعلام کنند.