گزارش جدید از تعداد نفتکش‌هایی که از محاصره عبور کردند | ارقام فروش نفت ایران اعلام نشد

همشهری آنلاین دوشنبه 01 تیر 1405 - 10:04
مدیر عامل شرکت ملی نفت که تیم مذاکره‌کننده ایران را در سوئیس همراهی می‌کند، گفت: از روز دوشنبه هفته گذشته، کشتی هایمان از خط فرضی محاصره، با ۲۵ میلیون بشکه نفت عبور کرده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین، حمید بُوَرْد افزود: از روز دوشنبه هفته گذشته، کشتی هایمان از خط فرضی محاصره، با ۲۵ میلیون بشکه نفت عبور کرده‌اند.

وی ادامه دا: بخشی از آنچه ذخیره کردیم بیش از نصف آن از خلیج فارس و دریای عمان عبور کردند و امیدواریم بدون دردسرهای بعدی پروسه‌ خرید را طی کنند و به مقاصد خود برسند. قبلا مشکلاتی بعد از خط محاصره داشتیم که امیدواریم از طرف کشور متخاصم دچار مشکل نشوند.

این عضو هیات مذاکره‌کننده کشور بدون اشاره به ارقام فروش نفت ایران در این مدت گفت: معمولا این ارقام را اعلام نمی‌کنیم، اما نفتی که الان خارج شده در این مدت بیش از نصف ظرفیت صادرات یک ماه ایران است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.