۱۷ نفر از اعضای کادر درمان در جنگ شهید شدند

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 22:00
وزارت بهداشت از شهادت ۱۷ نفر از اعضای کادر درمان در جنگ اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت بهداشت اعلام کرد: تا روز شانزدهم جنگ رمضان و در حملات دشمنان متجاوز به کشورمان، بیش از ۱۷ هزار نفر مجروح شده‌اند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۶۷۶ نفر درمان و ترخیص شده و ۱۱۰۱ نفر هنوز بستری هستند.

۱۳ کودک شهید کمتر از ۵ سال و ۲۰۴ شهید کمتر از ۱۸ سال سن دارند. ۱۲۷۵ مصدوم کمتر از ۱۸ سال سن دارند و ۴۵ کودک مجروح زیر دو سال سن داشته‌اند.

۷۲۳ مورد عمل جراحی برای مصدومان انجام شده است.

۱۷ نفر از مدافعان سلامت به شهادت رسیده‌اند و ۱۰۱ نفر از کارکنان حوزه سلامت مجروح شده‌اند.

۱۵۳ مرکز بهداشتی، ۳۶ مرکز درمانی، ۴۶ واحد پایگاه اورژانس آسیب دیده‌اند و ۶ بیمارستان در پی حملات جنایتکارانه دشمنان به طور کامل تخلیه شده‌اند.

۲۲۵ نفر از شهدا و ۲۹۶۹ نفر از مجروحان خانم هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.