قدردانی مدیرعامل آبفای استان تهران از تلاش بی‌وقفه کارکنان غرب استان در شرایط جنگی

صدا و سیما یکشنبه 24 اسفند 1404 - 21:02
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، با حضور در شرکت آبفای غرب استان تهران، از نزدیک در جریان روند فعالیت کارکنان و نحوه خدمات‌رسانی این مجموعه به مشترکان در شرایط حساس جنگ تحمیلی قرار گرفت.

 

قدردانی مدیرعامل آبفای استان تهران از تلاش بی‌وقفه کارکنان غرب استان در شرایط جنگی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما در این بازدید که فریبرز صالحی، معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای استان تهران، نیز حضور داشت، از بخش‌های مختلف و تصفیه‌خانه آب شماره ۶ بازدید به عمل آمد و روند خدمات‌رسانی کارکنان به مردم مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل آبفای استان تهران در جریان این بازدید، ضمن گفت‌و‌گو با کارکنان، از تلاش‌ها و تعهد مجموعه آبفای غرب استان تهران در استمرار خدمات‌رسانی پایدار به مشترکان، به‌ویژه در شرایط جنگ تحمیلی، قدردانی کرد.

در جریان این بازدید، علیرضا جزقاسمی ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره با کارکنان بخش‌های مختلف، دیدگاه‌های آنان را جویا شد.

همچنین، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل، معاونین و سایر مدیران حاضر در مجموعه آبفای غرب استان تهران برگزار گردید تا راهکار‌های تقویت خدمات‌رسانی در شرایط ویژه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

مدیرعامل آبفای استان تهران بر اهمیت تداوم خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان تأکید کرد و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این مجموعه را در تأمین و توزیع پایدار آب، ارزشمند دانست.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.