عراقچی: هرگز درخواست آتش‌بس نداده‌ایم/ تا هر زمان لازم بدانیم، جنگ را ادامه می‌دهیم

الف یکشنبه 24 اسفند 1404 - 19:16
وزیر امور خارجه در گفت‌و‌گو با رسانه آمریکایی گفت: ایران هرگز درخواست آتش بس و مذاکرات در این باره را نداده است. تا هر زمان که نیاز باشد، آماده دفاع از کشورمان هستیم.

به گزارش تسنیم، وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با رسانه آمریکایی CBS اظهار کرد: ما فقط دارایی‌ها، تأسیسات آمریکایی و پایگاه‌های نظامی آمریکا را هدف قرار می‌دهیم. از اراضی کشور‌های خلیج فارس برای حمله به ایران استفاده می‌شود و نمونه‌های بسیار زیادی از این موضوع وجود دارد. در این شرایط، ایران هرگز درخواست آتش بس و مذاکرات در این باره نخواهد داد و تا هر زمان که نیاز باشد، آماده دفاع از کشورمان هستیم.

وی افزود: ما تنگه هرمز را نبسته‌ایم و دلیل حرکت نکردن کشتی‌ها ناامنی ناشی از تجاوز آمریکا است. از سوی چند کشور درخواست‌هایی برای ایجاد گذرگاه امن برای کشتی‌هایشان دریافت کرده‌ایم و تصمیم‌گیری درباره آن بر عهده نیرو‌های نظامی ماست.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.