اجرای عملیات رفع خاموشی چراغ‌های راهنمایی در منطقه ۲۲

صدا و سیما یکشنبه 24 اسفند 1404 - 18:42
در راستای افزایش ضریب ایمنی معابر و کاهش حوادث رانندگی، طرح ضربتی پایش و رفع خاموشی چراغ‌های چشمک‌زن ترافیکی در شریان‌های اصلی و فرعی منطقه ۲۲ آغاز شد.۲۲

اجرای عملیات رفع خاموشی چراغ‌های راهنمایی در منطقه ۲۲به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، عملیات پایش و رفع خاموشی چراغ‌های چشمک زن در معابر با هدف تسهیل در عبور و مرور خودروها، ارتقای دید رانندگان در شب و پیشگیری از تصادفات احتمالی در نقاط حادثه‌خیز به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در حال اجرا است.

در فرآیند اجرای این طرح، ابتدا تمامی چراغ‌های چشمک‌زن سطح منطقه به‌طور دقیق مورد پایش و عارضه‌یابی قرار گرفته و سپس عملیات رفع خاموشی و نقص فنی بر اساس اولویت‌بندی معابر پرتردد و تقاطع‌های حساس به مرحله اجرا در می‌آید.

شایان ذکر است، همزمان با این اقدام، عملیات گوناگون و گسترده‌ای در حوزه حمل و نقل و ترافیک در سطح محلات ۱۲ گانه این پهنه شمال غرب تهران در جریان است؛ اقداماتی نظیر خط‌کشی معابر، بهسازی تابلوهای هدایت مسیر و ایمن‌سازی جناغی‌ها که در این روزهای پایانی سال با هدف استقبال از بهار و با سرعت مضاعف دنبال می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.