پس از حمله روز گذشته آمریکا به جزیره خارک و ادعاهای ترامپ، مردم و کارکنان نفت با حضور در اسکله گناوه، به جزیره خارک رفتند و نشان دادند زندگی در خارک بر طبق معمول جریان دارد.
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ علیرغم تهدیدات ترامپ برای حمله مجدد به خارک، مردم این جزیره بی توجه به هر تهدیدی، به زندگی و خریدهای روزانه خود در سطح جزیره مشغول هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، پس از حمله بامداد روز گذشته آمریکا به جزیره خارک و علیرغم تهدید ترامپ برای حمله و آسیب به زیرساختهای نفتی، ظهر امروز مردم و کارکنان نفت بر طبق معمول با حضور در اسکله بندر گناوه، به جزیره خارک اعزام شدند.
ترامپ پس از این حملات مدعی شده است تمام اهداف نظامی را در جزیره خارک هدف قرار دادم و احتمالا برای تفریح باز به خارک حمله کنیم!دشمنان پیشتر از نابودی کامل سامانههای پدافندی جزیره نیز خبر داده بودند که فعالیت پدافند در جزیره ساعتی پس از آن دور از حملات به خارک ادعای آنان را باطل کرد.ترامپ پیشتر بارها مدعی انهدام کامل توان موشکی ایران شده است اما موج حملات موشکی و پهپادی به دور پنجاه و چهارم رسیده است.
منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.