فیلم / همدردی احساسی بهنوش بختیاری: حس بدی دارم، نکنه من بندرعباس رو چشم زدم، چند وقت پیش...

رکنا یکشنبه 24 اسفند 1404 - 16:16
بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار ویدئویی از سفر خود به بندرعباس، ضمن ابراز همدردی با مردم داغ دیده این شهر، احساسات خود را با کاربران به اشتراک گذاشت.
فیلم / همدردی احساسی بهنوش بختیاری: حس بدی دارم، نکنه من بندرعباس رو چشم زدم، چند وقت پیش...

بهنوش بختیاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان 29 اردیبهشت ماه 1354 در محله مهرآباد جنوبی تهران متولد شد.این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر بزرگ تر از خود به نامهای بهناز، بهزاد و بهروز دارد.بهرام بختیاری پدر خانم بازیگر اصالت بختیاری دارد و اشرف خانم مادر ایشان اهل تهران است. بهنوش بختیاری و پدرش در فیلمی به نام زندگی در شهر بزرگ همبازی شده اند.

بهنوش بختیاری ویدئویی منتشر کرد و با مردم بندرعباس اظهر همدردی کرد و گفت:

با تمام وجودم تسلیت عرض میکنم به خاطر این اتفاقی که در بندرعباس افتاده. مردم جنوب کشورمون بسیار مردم نازنینی هستند و جالبه که من چند وقت پیش بندرعباس بودم و داشتم از بندر ویدئو میگرفتم با خودم میگفتم بهشته.همش با خودم میگم نکنه من چشم زدم. حس بدی دارم

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.