به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه ایکس نوشت: «ترامپ در دو هفته گذشته ۹ بار ادعا کرده که ما را شکست داده، واقعا خندهداره!»
به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه ایکس نوشت: «ترامپ در دو هفته گذشته ۹ بار ادعا کرده که ما را شکست داده، واقعا خندهداره!»