مدیران، مربیان و بازیکنان باشگاه فوتبال فجرسپاسی با حضور در سازمان انتقال خون، در اقدامی داوطلبانه خون خود را برای کمک به مجروحان و تقویت ذخایر خونی مراکز درمانی اهدا کردند.
در پی حملات جنایتکارانه آمریکایی-صهیونی و افزایش نیاز مراکز درمانی به ذخایر خونی، جمعی از مدیران، مربیان و بازیکنان باشگاه فجر سپاسی صبح امروز با حضور در سازمان انتقال خون، در اقدامی هماهنگ و داوطلبانه در پویش اهدای خون شرکت کردند.
مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در حاشیه این اقدام با اشاره به ضرورت همراهی جامعه ورزش با مردم در شرایط دشوار اظهار کرد: «نام فجر همواره با ایثار عجین بوده و وظیفه انسانی و ملی ما ایجاب میکرد که در این شرایط سخت، در کنار مردم و مجروحان عزیزمان باشیم.
این اقدام انساندوستانه با استقبال کادر درمان و مراجعهکنندگان به سازمان انتقال خون همراه شد.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.