دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای بازسازی مدارس آسیب‌دیده

همشهری آنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 14:38
وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگوی تلفنی با رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، خواستار رفع سریع خسارات وارده و تجهیز مدارس شهرستان خمین تا نیمه دوم سال ۱۴۰۵ شد و گفت: بازسازی این مدارس باید با نهایت سرعت و دقت انجام بگیرد.

به گزارش همشهری آنلاین؛ علیرضا کاظمی در گفت و گوی تلفنی با حمیدرضا خان محمدی؛ رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، بر لزوم تسریع در بازسازی مدارس آسیب‌دیده در شهرستان خمین تاکید کرد.

در این گفتگوی تلفنی، خان‌محمدی گزارشی از میزان خسارات وارده به مدارس عارفه، شقایق، دکتر حافظی و اردوگاه آموزشی در پی حملات اخیر به شهرستان خمین ارائه داد و آخرین پیشرفت‌ها و چالش‌های موجود را تشریح کرد.

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به این گزارش، با تأکید بر اهمیت حیاتی این مدارس برای روند آموزشی دانش‌آموزان منطقه، دستور داد: بازسازی این مدارس باید با نهایت سرعت و دقت صورت پذیرد.

وی همچنین خواستار همکاری و مساعدت آقای هندویان برای تسریع در این روند شد و دستور داد که مدرسه عارفه تا نیمه دوم سال ۱۴۰۵ بازسازی و آماده بهره‌برداری شود.

کاظمی در بخشی دیگر از این گفت‌وگو، اظهار کرد: نگرانی اصلی ما ساختمان‌ها نیستند، زیرا این سازه‌ها قابل بازسازی و نوسازی هستند. آنچه حائز اهمیت است، حفظ عزت و استقلال کشورمان است که هیچ گزندی از سوی دشمنان به آن وارد نخواهد شد.

گفتنی است؛ صبح امروز رییس سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه ابوالفضل هندویان؛ سخنگوی جامعه خیرین از مدارس تخریب شده در شهرستان خمین بازدید کردند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.