خرابکاری ترامپ صدای آمریکایی‌ها را درآورد

تابناک یکشنبه 24 اسفند 1404 - 14:07
افزایش قیمت بنزین پس از بسته شدن تنگه هرمز به واسطه حمله آمریکا و اسرائیل، حالا کم کم صدای آمریکایی‌ها را درآورده است. ویدیویی می‌بینید که شهروند آمریکایی ساکن کالیفرنیا می‌گوید: «ما بدبخت شدیم. خیلی بدبخت شدیم. 8 دلار برای هر گالن بنزین در کالیفرنیا. واقعاً نگاه کنید. این قیمت واقعیه. من قبلاً هرگز همچین چیزی ندیده بودم.»
افزایش قیمت بنزین پس از بسته شدن تنگه هرمز به واسطه حمله آمریکا و اسرائیل، حالا کم کم صدای آمریکایی‌ها را درآورده است. ویدیویی می‌بینید که شهروند آمریکایی ساکن کالیفرنیا می‌گوید: «ما بدبخت شدیم. خیلی بدبخت شدیم. 8 دلار برای هر گالن بنزین در کالیفرنیا. واقعاً نگاه کنید. این قیمت واقعیه. من قبلاً هرگز همچین چیزی ندیده بودم.»
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.