افزایش ساعات کاری میادین و بازار‌های میوه و تره بار

صدا و سیما یکشنبه 24 اسفند 1404 - 13:42
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از افزایش ساعت کاری تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار در ۴ روز پایانی سال خبر داد.

افزایش ساعات کاری میادین و بازار‌های میوه و تره باربه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مهدی بختیاری زاده گفت: با توجه به استقبال و افزایش مراجعه شهروندان، ساعات کاری تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار در ۴ روز انتهای سال افزایش می‌یابد.
وی افزود: از روز ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه طبق برنامه ریزی‌های انجام شده ساعت کاری میادین و بازار‌های میوه و تره بار برای رفاه حال شهروندان افزایش خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار ادامه داد: برای همین اساس ساعت فعالیت تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار از ساعت ۸ صبح تا ۱۸.۳۰ شب به صورت یکسره خواهد بود.
وی بیان کرد: روز جمعه ۲۹ اسفندماه نیز تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ فعالیت دارند.
بختیاری زاده یادآور شد: تمام تلاش سازمان میادین این است که شهروندان آسان و بدون دغدغه برای تهیه مایحتاج خود به میادین و بازار‌های میوه و تره بار مراجعه کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.