پیام تسلیت رئیس فدراسیون جودو در پی درگذشت چهار جودوکا

صدا و سیما یکشنبه 24 اسفند 1404 - 13:32
آرش میر اسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو، شهادت چهار جودوکا که در حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس فدراسیون جودو در پی درگذشت چهار جودوکا
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با انتشار پیامی شهادت چهار جودوکا که از قهرمانان این رشته بودند و در دفاع از امنیت ایران عزیز به فیض شهادت نائل آمدند را به محضر مردم شهیدپرور ایران و خانواده جودو تسلیت گفت.

در پیام رئیس فدراسیون جودو آمده است:

بار دیگر دست جنایت‌کار و پلید دشمن قسم خورده ملت آزاده و سرافراز ایران بیرون آمد و چهار تن از قهرمانان جودو کشور را در حین مأموریت، ناجوانمردانه به شهادت رساند و بار دیگر نشان دادند که خط سرخ نهضت حسینی همچنان جاری و زنده است.

شهادت پرافتخار حمیدرضا جهان بخش، حسین پورسعیدی، امیرحسام انصاری و محمود دوستی که در حین حفاظت از کیان مقدس کشور در پی حملات غاصبانه و وحشیانه توسط رژیم غاصب و جاعل صهیونیستی به درجه رفیع شهادت رسیدند را به آحاد ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی، خانواده‌های مکرم شهدا تسلیت عرض نموده و علو درجات و هم‌نشینی با اولیای مکرّمشان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.