به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سیدمحمدرحیم مرتضوی در شورای معاونان و مدیران شهری، مهمترین سلاح در مقابل دشمن را، تقویت ایمان و امید دانست و افزود: با همه توان و ظرفیت برای خدمترسانی هر چه بیشتر به شهروندان در میدان خدمت حاضر هستیم و با ایمان، همبستگی و روحیه ایثار، سختترین روزها را به میدان امید، همدلی و خدمت تبدیل کنیم.
این مسئول با بیان اینکه وظیفه ما خدمتگزاران مردم در خانواده بزرگ شهرداری تهران به عنوان جزئی از پیکره عظیم ملی در شرایط حساس کنونی، خدمات رسانی صادقانه و بی وقفه است تا مردم احساس کنند که جریان خدمت متوقف نشده است اظهار داشت: بر این اساس مدیریت شهری در چنین شرایطی بیش از گذشته چه در موضوعات خسارات ناشی از حملات تجاوزکارانه و چه خدماترسانی روزانه در کنار مردم ایستاده است.
شهردار منطقه۱۳ با اشاره به اقدامات انجامشده در ماههای اخیر افزود: عملیات بهسازی معابر، رسیدگی به بوستانها و فضاهای سبز، کاشت نهال و درختچه در معابر و اهدای آن در هفته منابع طبیعی به شهروندان، ساماندهی محیط شهری، ارتقای روشنایی معابر و پیگیری پروژههای عمرانی منطقه بهصورت مستمر در حال انجام است و هیچ کاری متوقف نشده است.