هشدار البرادعی درباره تبعات حمله به ایران

شمال نیوز یکشنبه 24 اسفند 1404 - 09:26
مدیرکل پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نابودی ایران را توهم دانست و درباره تبعات تجاوز آمریکایی-صهیونیستی به خاک ایران هشدار داد.
هشدار البرادعی درباره تبعات حمله به ایران

به گزارش شمال نیوز،  محمد البرادعی، مدیرکل پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درواکنش به تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: تصویر کلی آن طور که من می‌بینم چنین است: پس از نابودی غزه و از بین بردن هرگونه امیدی به تشکیل کشور فلسطین، به نظر می‌رسد که اکنون نقشه، «نابود کردن ایران و تبدیل غرب آسیا به یک صلح اسرائیلی» زیر نظر جهان «متمدن» است.

 

وی خاطرنشان کرد: این یک خیال و توهم است که جهان بهای سنگینی را بابت آن متحمل خواهد شد.

 

تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران از روز نهم اسفند ۱۴۰۴ (۲۸ فوریه ۲۰۲۶) آغاز شد. حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر فقید انقلاب اسلامی جمعی از فرماندهان نظامی و مردم کشورمان در این حملات شهید شدند.

 

نیروهای مسلح ایران در پاسخ به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی، پایگاه های آمریکا در منطقه و سرزمین های اشغالی را هدف حمله قرار دادند.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.