سود مرحلۀ دوم سهام عدالت به حساب سهام‌دار واریز شد

صدا و سیما یکشنبه 24 اسفند 1404 - 09:01
واریز مرحله دوم سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۳ به حساب بیش از ۴۴ میلیون سهام‌دار از پنح شنبه گذشته آغاز و طی دو روز انجام شد.

سود مرحلۀ دوم سهام عدالت به حساب سهام‌دار واریز شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ، واریز مرحله دوم سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۳ به حساب بیش از ۴۴ میلیون سهام‌دار از پنح شنبه گذشته آغاز و طی دو روز انجام شد.

ولی‌اله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: در این مرحله، دارندگان سبد سهام عدالت ۴۵۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۳ هزار تومان، سبد سهام ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۵۲۱ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی مبلغ ۹۸۱ هزار تومان سود دریافت کردند.

هر دو گروه سهام‌داران مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت، سود این مرحله را دریافت کرده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.