به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با اصابت موشک های ایران به اراضی اشغالی، پیامک تهدیدآمیزی روی گوشی صهیونیستها نمایش داده شد.
متن پیام به شرح زیر است:آخرین نفسهای عمیق خود را بکشید. آتش خشم ما در هیچ کجا شما را رها نخواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با اصابت موشک های ایران به اراضی اشغالی، پیامک تهدیدآمیزی روی گوشی صهیونیستها نمایش داده شد.
متن پیام به شرح زیر است:آخرین نفسهای عمیق خود را بکشید. آتش خشم ما در هیچ کجا شما را رها نخواهد کرد.
