قالیباف خطاب به تجزیه طلبان: کزین آمدنتان پشیمان کنم

الف یکشنبه 24 اسفند 1404 - 02:07
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به تجزیه طلبان و خائنان اجاره ای نوشت: من امروز با این سپاه آن کنم، کزین آمدنتان پشیمان کنم.

به گزارش ایرنا، محمد باقر قالیباف شنبه شب ۲۳ اسفند ۱۴۰۴ در پیامی در شبکه ایکس نوشت: پیام رستمهای دلیر ایران زمین به آن تفنگداران سرپایی و تجزیه طلبان و خائنان اجاره ای شفاف و صریح است.

وی در ادامه این شعر را نوشت: من امروز با این سپاه آن کنم، کزین آمدنتان پشیمان کنم

مرا مادرم نام مرگ تو کرد

زمانه مرا پتک ترگ تو کرد

پی و بیخ ایشان نماند به جای

نماند به آنان سر و دست و پای

آمریکا پیاده نظامش را به‌ خاطر اسرائیل درون چرخ گوشت انداخته است

قالیباف همچنین در پستی دیگر در شبکه ایکس با انتشار فهرستی از اهداف موشک‌های ایران تأکید کرد که هگزت، وزیر جنگ آمریکا پیاده نظام این کشور را به خاطر اسرائیل  درون چرخ گوشت انداخته است.

رئیس مجلس  نوشت: وضعیت فهرست اهداف: رادارها، باتری‌ها، تانکرهای سوخت‌گیری، پایگاه‌های نظامی، پهپادها.  خب، نظر ژنرال تلویزیونی هگزت چیست؟ بدیهی است که استراتژی درخشان فعلی این است که پیاده‌نظام را در چرخ گوشت بیندازند. آنها سربازهای بیچاره را می‌فرستند تا چیزی را که ژنرال‌ها آن را خراب کردند، درست کنند. برای اسرائیل بمیرید!

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.