سخنگوی قرارگاه خاتم الانبیا: ما برای واردآوردن ضربات سهمگین، کوبنده و متوالی بر دشمن، صبر نداریم

خبرآنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 00:09
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: ما برای واردآوردن ضربات سهمگین، کوبنده و متوالی بر دشمن، صبر نداریم و پی‌درپی عمل می‌کنیم. دوره قلدریِ بین‌المللی، به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: در ادامه سرنگونی هواگردهای دشمنان به‌دست رزمندگان پدافندهوایی کشور، در ساعات گذشته ۳ فروند پهپاد رژیم‌صهیونیستی شامل یک فروند اوربیتر ۴ در تبریز و دو فروند هرمس در شهرهای اندیمشک و تهران، ‌توسط پدافندهوایی سپاه و تحت‌کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور، رهگیری و سرنگون شدند.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا ادامه داد: شایان‌ذکر است تاکنون ۱۱۴ فروند انواع پهپادهای جاسوسی، رزمی و تهاجمی از ابتدای جنگ تحمیلی توسط مدافعان آسمان ایران شکار شده است.

وی در پایان تصریح کرد: ما برای واردآوردن ضربات سهمگین، کوبنده و متوالی بر دشمن، صبر نداریم و پی‌درپی عمل می‌کنیم. دوره قلدریِ بین‌المللی، به پایان رسیده است.

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.