پاسخ بقایی به صدراعظم آلمان درباره پایان دادن به جنگ

مشرق نیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 23:33
سخنگوی وزارت امور خارجه طی واکنش به درخواست صدراعظم آلمان از ایران برای پایان دادن به جنگ، گفت که چرا مخاطب خود را مهاجمان بی‌رحمی که مسئول بمباران و کشتار ایرانیان هستند، قرار نمی‌هید.

به گزارش مشرق، اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه طی پیامی دررسانه اجتماعی ایکس با اشاره به درخواست صدراعظم آلمان از ایران برای پایان دادن به جنگ نوشت:

صدراعظم آلمان از ایران می‌خواهد که جنگ را پایان دهد.

این واقعاً مضحک است.

اینکه از ایران، به‌عنوان کشوری که مورد تجاوز نظامی بی‌دلیل قرار دارد، بخواهند به نحوی این منازعه را به پایان برساند.

چرا به جای این، مخاطب خود را مهاجمان بی‌رحمی که مسئول بمباران و کشتار ایرانیان هستند، قرار نمی‌هید؟

چرا نمی‌خواهید که آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاطر این تهاجم وحشیانه و جنایات نفرت‌انگیزشان پاسخگو باشند و مورد بازخواست قرار گیرند؟

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.