سپاه: دشمن بزدلانه به حمله به صنایع غیرنظامی روی آورده است

مشرق نیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 23:18
سپاه اعلام کرد: دشمن در ۴۸ ساعت گذشته‌ کارخانجات غیرنظامی کشور را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد:

دشمن در ۴۸ ساعت گذشته کارخانجات غیرنظامی کشور را مورد هدف قرار داده است که متاسفانه تعدادی از کارگران عزیز که در امر تولید و کسب روزی حلال مشغول بودند، با زبان روزه به شهادت رسیدند.

دشمن آمریکایی - صهیونی شکست‌خورده در مقابله با رزمندگان و نیروهای مسلح بزدلانه به حمله به صنایع غیرنظامی روی آورده است.

به رژیم شکست خورده امریکا اخطار می‌دهیم کلیه صنایع آمریکایی در منطقه را تخلیه کنند و از مردم مناطق اطراف کارخانه‌های صنعتی که آمریکایی‌ها سهامدار آن هستند می‌خواهیم آن مناطق را تخلیه کنند تا آسیبی به آنها نرسد.

انَّ ٱللَّهَ عَزِیز ذُو ٱنتِقَام

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.