عراقچی گفت: حمله به خارک و بوموسی از منطقهای بسیار نزدیک به دبی انجام شده و ما قطعاً پاسخ خواهیم داد.روشن است که اگر زیرساختهای انرژی ما هدف حمله قرار بگیرد، هر زیرساخت انرژی در منطقه را که متعلق به یک شرکت آمریکایی باشد یا شرکتهای آمریکایی در آن سهامدار باشند، هدف قرار خواهیم داد. دیشب آنها جزایر خارک و بوموسی را با سامانهٔ راکتی توپخانهای «هیمارس» هدف قرار دادند. این حملات از خاک همسایگان ما انجام شد. اکنون کاملاً روشن شده است که آنها از قلمرو کشورهای همسایه برای شلیک چنین راکتهایی علیه ما استفاده میکنند و این مسئله کاملاً غیرقابلقبول است.حملات دیشب توسط نیروهای ما رصد شد و اکنون مشخص شده که این راکتها از امارات و از ۲ نقطه در این کشور شلیک شده؛ یکی در رأسالخیمه و دیگری از مکانی بسیار نزدیک به شهر دبی. بسیار خطرناک است که از مناطق پرجمعیت برای شلیک راکت علیه ما استفاده شود. ما قطعاً پاسخ خواهیم داد، اما تلاش خواهیم کرد بسیار محتاط باشیم تا هیچ منطقه مسکونی هدف قرار نگیرد./فارس
منبع خبر "
خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.