همچون جنگ ۱۲ روزه، چراغ سینما را روشن نگه می‌داریم 

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 18:07
مدیرعامل بهمن سبز از فعال شدن سینما‌های حوزه هنری در ۴۰ شهر کشور و اجرای پویشی با نام «سینما پای کار ایران» خبر داد.

همچون جنگ ۱۲ روزه، چراغ سینما را روشن نگه می‌داریم 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، هادی اسماعیلی با اشاره به تصمیم سازمان سینمایی مبنی بر بازگشایی سینما‌های سراسر کشور گفت: اغلب سینما‌های حوزه هنری در سراسر کشور، از روز جمعه ۲۲ اسفندماه فعالیت خود را آغاز کردند. بازگشایی سینما‌ها با رعایت ضوابط و شرایط امنیتی هر شهر و با تدبیر مدیران سینمایی بهمن سبز در استان‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۶۰ سینمای بهمن سبز در کشور گفت: سینماداران بهمن سبز در شرایط فعلی همچون جنگ ۱۲ روزه، همراه با اتفاقات حماسی هستند که مردم ایران در کف خیابان رقم می‌زنند. معتقدیم که سینما در هر شهر یک نقطه مهم فرهنگی و رسانه‌ای است که می‌تواند کارکردی فراتر از نمایش فیلم داشته باشد.

مدیر عامل بهمن سبز گفت: سینما‌های حوزه هنری در شهر‌های سراسر کشور، در جنگ ۱۲ روزه پویش «سینما همدل با ایران» را به مرحله اجرا رساندند و در ایام جنگ رمضان هم برنامه‌ها و طرح‌های ویژه‌ای را در نظر داریم که با عنوان پویش «سینما پای کار ایران» راه اندازی و اجرا می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرد: با مرور اتفاقات مهم سال‌های انقلاب و جنگ می‌بینیم که سینما نقش موثری در اتفاقات مختلف اجتماعی داشته است. امیدوارم در این روز‌ها هم تمام اجزای سینمای ایران به گونه‌ای عمل کنند که در همراهی با مردم نسبت به دیگر اجزای جامعه عقب نمانند. 

وی در آخر ابراز امیدواری کرد که با اضافه شدن فیلم‌های سینمایی به چرخه اکران شرایط مطلوبی برای حضور مستمر مردم در سینما فراهم شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.