واریز مرحله دوم سود سهام عدالت سال مالی ۱۴۰۳ آغاز شد

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 17:05
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد واریز مرحله دوم سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۳ به حساب بیش از ۴۴ میلیون سهام‌دار آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، ولی‌اله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس با بیان اینکه واریز مرحله دوم سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۳ به حساب بیش از ۴۴ میلیون سهام‌دار آغاز شد، گفت: در این مرحله، دارندگان سبد سهام عدالت ۴۵۲ هزار تومانی مبلغ ۴۴۳ هزار تومان، سبد سهام ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۵۲۱ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی مبلغ ۹۸۱ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

وی افزود: هر دو گروه سهام‌داران مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت، سود این مرحله را دریافت می کنند.

جعفری در پایان گفت: پرداخت سود سهام عدالت از روز پنجشنبه گذشته آغاز شده و تا ۴۸ ساعت آینده همه سهامداران سهام عدالت، سود خود را دریافت خواهند کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.