۳ عضو دیگر تیم ملی زنان از پناهندگی پشیمان شدند

الف شنبه 23 اسفند 1404 - 16:35
دو بازیکن و یک عضو تدارکات تیم ملی زنان ایران که در استرالیا پناهنده شده بودند، تصمیمشان را عوض کرده و به ایران برمی‌گردند.

به گزارش فارس، سه عضو دیگر تیم ملی فوتبال زنان ایران که در استرالیا درخواست پناهندگی داده بودند، از تصمیم خود پشیمان شدند. مونا حمودی، زهرا سربالی و زهرا مشکین‌کار ۲ بازیکن و یک عضو کادر فنی هم اکنون در حال رفتن به مالزی هستند.

پیش‌تر محدثه زلفی نیز درخواست پناهدگی‌اش را پس گرفته و به اردوی تیم ایران برگشته بود. کاروان تیم ملی پس از جام ملت‌ها از استرالیا به مالزی سفر کرده و در حال حاضر در تدارک بازگشت به ایران است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.