ساختمان فدراسیون ووشو در پی حملات آمریکایی - صهیونیستی آسیب دید

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 13:57
به دنبال حملات شب گذشته دشمنان آمریکایی - صهیونیستی به ساختمان فدراسیون ووشو آسیب وارد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،در جریان حملات شب گذشته و بامداد امروز (شنبه) دشمنان آمریکایی و صهیونستی به خاک ایران، موج انفجار ناشی از اصابت موشک‌ها باعث بروز خسارت‌هایی در ساختمان اداری فدراسیون ووشو و خوابگاه تیم‌های ملی واقع در ضلع شرقی مجموعه ورزشی آزادی شد.

بیشترین آسیب به محل تمرین ورزشکاران تیم ملی وارد شد و این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.

ساختمان فدراسیون ووشو در پی حملات آمریکایی - صهیونیستی آسیب دید

ساختمان فدراسیون ووشو در پی حملات آمریکایی - صهیونیستی آسیب دید

ساختمان فدراسیون ووشو در پی حملات آمریکایی - صهیونیستی آسیب دید

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.