قدردانی استاندار فارس از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 10:30
شیراز- استاندار فارس در پیامی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: این روز جلوه‌ای درخشان از ایمان، غیرت ملی و پایبندی عمیق ملت ایران با آرمان های انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، حسینعلی امیری در پیامی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: این حضور، پیام روشنی به جهانیان مخابره کرد که آرمان آزادی‌خواهی و حمایت از مظلومان فلسطین همچنان زنده و جریان پایداری در وجدان بیدار ملت‌ها پویا و بالنده است.

در این پیام آمده است: در مقطعی که جبهه استکبار و دشمنان ملت ایران با توطئه‌ها و اقدامات خصمانه می‌کوشند اراده این ملت بزرگ را تضعیف کنند، حضور و همدلانه آحاد مردم در این راهپیمایی عظیم، بار دیگر جلوه‌ای روشن از انسجام ملی و وحدت مثال‌زدنی جامعه ایرانی را نمایان ساخت.

استاندار فارس افزود: بی‌تردید خون پاک شهیدان والامقام، از رهبر شهید انقلاب اسلامی (قدس‌سره)، فرماندهان رشید نیروهای مسلح تا مردمان بی‌پناه و کودکان مظلوم، سرمایه‌ای گرانسنگ برای استمرار راه عزت، مقاومت و پاسداری از عزت و استقلال کشور خواهد بود.

امیری تصریح کرد: اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و فداکاریِ مثال‌زدنیِ نیروهای مسلح در صیانت از تمامیت سرزمینیِ میهن عزیزِ اسلامی، از حضور باشکوه و مسئولانه همه اقشار مردم شریف فارس، در این حرکت بزرگ و حماسی، که تجلی همبستگی ملی و اقتدار مردمی است صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.