مطیعی: «نذر خون» بابرکت‌ترین نذورات ماه رمضان است

خبرگزاری مهر شنبه 23 اسفند 1404 - 01:18
سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، نذر خون را یکی از بابرکت‌ترین نذورات دانست و از مردم استان خواست تا در ماه رمضان با مراجعه به مراکز انتقال خون، در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه جمعه با حضور در مرکز انتقال خون سمنان به پویش ملی «اهدای خون» پیوست و با قدردانی از مدیران و کارکنان اداره‌کل انتقال خون استان سمنان، از بخش‌های مختلف آزمایشگاه، مرکز نگهداری، اهدا و انتقال خون بازدید و از عموم مردم استان دعوت کرد تا در این کار خیر پیشگام شوند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت نذر خون، این نذر را یکی از با برکت‌ترین نذورات مردم متدین استان دانست و اعلام کرد: اهدای خون می‌تواند زندگی بیماران را نجات بدهد.

محمد کاظم امیدیان مدیرکل انتقال خون استان سمنان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از مردم استان بابت مشارکت در پویش اهدای خون بیان کرد: مراکز انتقال خون سراسر استان در ماه مبارک رمضان همه‌روزه از ساعت ۱۹:۳۰ آماده دریافت خون از اهداکنندگان هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.