شهادت ۲ شهروند در پی حمله تروریستی به بهارستان؛ ۳۶ نفر مجروح شدند  

الف جمعه 22 اسفند 1404 - 16:50
فرماندار بهارستان از شهادت ۲ شهروند و جراحت ۳۶ نفر در پی حمله رژیم صهیونی به بهارستان خبر داد..

به گزارش  مهر، عبدالحمید شرفی فرماندار بهارستان با اشاره به حادثه روز جاری در این شهرستان اظهار کرد: در پی حمله به ساختمان ناحیه مقاومت سپاه در بهارستان، متأسفانه تا این لحظه ۲ نفر از شهروندان بی‌گناه به شهادت رسیده و ۳۶ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

وی افزود: کلیه مصدومان این حادثه برای دریافت خدمات درمانی لازم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شده‌اند و اقدامات درمانی برای آنان در حال انجام است.

فرماندار بهارستان ضمن دعوت از مردم به حفظ آرامش، تأکید کرد: شهروندان از تردد و تجمع در اطراف محل حادثه و همچنین تصویربرداری خودداری کنند تا نیروهای امدادی و عملیاتی بتوانند بدون هیچگونه مشکل و با سرعت بیشتر به وظایف خود رسیدگی کنند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.