لاریجانی: حملات اسرائیل به راهپیمایی قدس نشان از استیصال این رژیم دارد

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 13:22
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: حملات رژیم صهیونیستی به مسیر راهپیمایی روز قدس، نشانه‌ای از استیصال و ضعف این رژیم در برابر اراده و عزم ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در میان جمعیت پرشور و انبوه مردم، به حملات اخیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و گفت: معلوم است که این رژیم کم آورده است.

لاریجانی در ادامه با اشاره به فشارهای آمریکا بر ایران افزود: ترامپ عقلش نمی‌رسد که ببیند ملت ایران، ملت رشید و قوی و با اراده‌ای است. هر چه فشار آمریکا بیشتر شود، اراده مردم نیز بیشتر خواهد شد.

وی تاکید کرد که حملات رژیم صهیونیستی به مسیر راهپیمایی روز قدس، نشانه‌ای از استیصال و ضعف این رژیم در برابر اراده و عزم ملت ایران است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.