سفارت ایران در وین: چشم‌پوشی اروپا از تجاوز آمریکا و اسرائیل شرم‌آور است

رکنا پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 22:41
رکنا: سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین با انتقاد از مواضع برخی رهبران اروپایی در قبال تحولات اخیر غرب آسیا، تصریح کرد که چشم‌پوشی اروپا از تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران و سرزنش اقدامات دفاعی تهران، رفتاری ریاکارانه و شرم‌آور است.
سفارت ایران در وین: چشم‌پوشی اروپا از تجاوز آمریکا و اسرائیل شرم‌آور است

به گزارش رکنا،  سفارت کشورمان روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت اعلام کرد: آنچه که در غرب آسیا و بازارهای اقتصادی جهان شاهد آن هستیم نتیجه مستقیم حمله تجاوزکارانه و غیرقابل توجیه رژیم‌های امریکا و اسرائیل علیه ایران است. این تجاوزات در شرایط بی‌عملی و بی توجهی کامل اروپا به نقض اصول بنیادین حقوق بین الملل و حقوق بشردوستانه بین المللی از سوی متجاوزان اتفاق افتاد.

این بیانیه می‌افزاید: درحالی‌که ایران در دفاع از حاکمیت، تمامیت ارضی و شهروندان غیرنظامی مصمم است و شاهد حملات روزانه به مناطق مسکونی، زیرساخت‌های شهری و کشتار غیرنظامیان در ایران هستیم، مایه شرمساری است که رهبران اروپایی همچنان چشم خود را بر این اقدامات غیر قانونی، نامشروع و جنایتکارانه بسته و به دلیل تلاطم در بازارهای جهانی آشتفته شده و ریاکارانه ایران را مورد سرزنش قرار می دهند.

سفارت کشورمان تصریح کرد: تاریخ بی رحمانه شما را مورد قضاوت قرار خواهد داد.

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.