اقتصادنیوز: روابط عمومی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: نیروی دریایی سپاه بامداد امروز طی دو موج حمله مقر ناوگان پنجم تروریست های امریکایی در بندر "مینا سلمان" را زیر ضربات کوبنده موشکها و پهپادها قرار داد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در اطلاعیه سپاه پاسداران آمده است: در این پایگاه سامانه ضد پهپاد لیدز مراکز نگهداری و دپو شمپادها (شناورهای مدیریت پذیر از راه دور)، مرکز تجهیزات پشتیبانی و مخازن سوخت این پایگاه، مراکز محل تجمع سربازان تروریست آمریکایی با انواع پهپاد انهدامی و موشک های کروز و بالستیک مورد اصابت دقیق قرار گرفت.
بر اساس این اطلاعیه، به مدد الهی تنگه هرمز همچنان بسته باقی خواهد ماند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.