نوشته تلخ علیرضا قربانی برای کودکان پرپرشده در جنگ | پدر باشی و...

همشهری آنلاین پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 15:25
خواننده مطرح کشورمان درباره دانش‌آموزان شهید مدرسه میناب و کودکانی که قربانی حملات آمریکا و اسرائیل به کشورمان شده‌اند، دلنوشته تلخی را منتشر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا قربانی خواننده مطرح کشورمان درباره قتل عام دانش‌آموزان در مدرسه میناب توسط آمریکا و اسرائیل نوشت: «پدر باشی و هر نَفَس نگران فرزندانت نباشی؟ حاشا!

و حالا که جنگ آمده و در خانه‌مان را زده است، هربار که نگاهم به دو کودکم می‌افتد که نه کاملا از ماهیت جنگ آگاهند و نه آنقدر دور از سیاهی آن که بتوانند به دنیای کودکانه‌شان بازگردند، قلبم مچاله می‌شود از فقدان آن کودکان پرپرشده میناب و همه کودکان این خاک که چه زود و نابهنگام ما را تنها گذاشتند.

چه بگویم از میناب و غم بی‌منتهای دانش‌آموزان پرپرشده‌اش که بی‌گناه و معصومانه رخت بربستند و خون پاک‌شان درخت تنومندِ آزادی ایران یکپارچه را تا ابد آبیاری خواهد کرد.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.