تخلیه ۱۵۰ تن از کارکنان روس نیروگاه بوشهر

عصر ایران پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 15:06
مدیرعامل روس‌اتم ضمن اشاره به تخلیه ۱۵۰ نفر از پرسنل نیروگاه هسته‌ای بوشهر اعلام کرد: افرادی که اکنون در محل مانده‌اند به دلایل خاصی هنوز امکان تخلیه نداشته‌اند.

الکسی لیکاچف، مدیرعامل سازمان انرژی هسته‌ای روسیه (روس‌اتم) اعلام کرد که ۱۵۰ نفر از پرسنل نیروگاه هسته‌ای بوشهر در ایران از طریق ارمنستان تخلیه شده‌اند و در حال حاضر حدود ۴۵۰ نفر در این نیروگاه مانده‌اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از آناتولی، لیکاچف در گفت‌وگو با خبرنگاران در مسکو درباره وضعیت نیروگاه پس از حملات ایالات متحده آمریکا و اسرائیل گفت که روند تخلیه همچنان ادامه دارد و مرحله جدید آن چند روز پیش پایان یافت. 

وی افزود: افرادی که اکنون در محل مانده‌اند به دلایل خاصی هنوز امکان تخلیه نداشته‌اند. 

لیکاچف پیش‌تر در تاریخ ۳ مارس اعلام کرده بود که در اطراف نیروگاه صدای انفجارهایی شنیده شده که کیلومترها با خط حفاظت فیزیکی نیروگاه فاصله داشتند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.