سناتور آمریکایی میگوید، نتیجه جنگ ترامپ افزایش صادرات نفت ایران بوده که هزینه بیشتری بر جیب آمریکاییها وارد کرده است.
سناتور آمریکایی، روبن گالگو، در توئیتی نوشته است، درحالیکه آمریکاییها پول بیشتری در پمپ بنزینها پرداخت میکنند، ایران نفت بیشتری میفروشد.متوسط قیمت بنزین در آمریکا اکنون ۳.۵۷۸ دلار در هر گالن است یعنی رقمی که تحلیلگران میگویند شروعکننده فشار سیاسی به ترامپ است.
کمتر از دو هفته است که هیچ نفتکشی جرات نمیکند از تنگه هرمز عبور کند اما والاستریت ژورنال گفته که صادرات نفت ایران «به رقمی بیشتر از پیش جنگ» افزایش یافته است.
حالا قیمت بنزین به بالاترین قیمت دوره ریاستجمهوری ترامپ رسیده و گالگو، دلیل آن را جنگ بدون برنامه یا استراتژی میداند و میگوید: «این بیکفایتی مطلق (ترامپ) است.»
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.