محمدیاری: حمله به اماکن ورزشی نشان‌دهنده استیصال نظامی دشمن است

صدا و سیما پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 13:12
مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی ارتش گفت: حمله به فدراسیون‌ها و سالن‌های ورزشی، نشان‌دهنده شکست اخلاقی و استیصال نظامی دشمن است.
محمدیاری: حمله به اماکن ورزشی نشان‌دهنده استیصال نظامی دشمن است
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سجاد محمدیاری، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: حمله به فدراسیون‌ها و سالن‌های ورزشی که مأمن جوانان و نماد نشاط و پویایی جامعه هستند، نشان‌دهنده شکست اخلاقی و استیصال نظامی دشمن است.
 
وی افزود: آنها که در میدان نبرد حریف اراده رزمندگان ما نشدند، اکنون با تخریب زیرساخت‌های ورزشی و سالن‌هایی که محل تربیت نسل جوان است، قصد دارند روحیه امید و ایستادگی را در دل جامعه خشک کنند. دشمن می‌داند که ورزش در ایران، فراتر از رقابت، بخشی از هویت و همبستگی ملی ماست و با این حملات، مستقیماً شور و نشاط ملی را هدف گرفته است.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی ارتش گفت: فدراسیون‌های ما امروز در خط مقدم ایستادگی فرهنگی و اجتماعی هستند. اگرچه ساختمان‌ها و سالن‌ها آسیب دیده‌اند، اما ساختار اراده ورزشکاران ما مستحکم‌تر از قبل است.
 
سرهنگ سجاد محمدیاری افزود: ما در مجموعه باشگاه نیروی زمینی ارتش، خود را در کنار تمام فدراسیون‌ها و ورزشکارانی می‌دانیم که مجموعه‌هایشان مورد تعرض قرار گرفته است. ورزش در این شرایط نه یک تفریح، بلکه یک مقاومت است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.