واکنش ایران به مذاکره با اسرائیل

نامه نیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 12:46
بعد از این روزهای خونین ایران و آمریکا به میز مذاکره بازمی‌گردند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سفیر ایران در مسکو تاکید کرد: اسرائیل را به عنوان طرف قابل مذاکره به رسمیت نمی‌شناسیم و بدنبال میانجی نیستیم؛ در تحولات اخیر نیز پاسخ آنها را در میدان داده‌ایم.

کاظم جلالی سفیر ایران در مسکو در گفتگو با ریانووستی گفت: ایران درباره نحوه‌ مجازات عاملان ترور رهبر ایران، در زمان مقتضی تصمیم گیری خواهد کرد.

به نقل از جماران، جلالی گفت: ایران در حال حاضر تحت تجاوز آمریکا و اسرائیل قرار دارد و در چنین شرایطی هیچ‌کس به مذاکره با آمریکا فکر نمی‌کند.

سفیر ایران در مسکو تاکید کرد: اسرائیل را به عنوان طرف قابل مذاکره به رسمیت نمی‌شناسیم و بدنبال میانجی نیستیم؛ در تحولات اخیر نیز پاسخ آنها را در میدان داده‌ایم.


 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.