حمله پهپادی ارتش به پایگاه نزدیک تل‌آویو / انهدام اهداف راهبردی

رکنا پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 12:28
رکنا: سخنگوی ارتش از هدف قرار گرفتن چند پایگاه راهبردی رژیم صهیونیستی و افزایش دقت عملیات‌های ایران خبر داد.
حمله پهپادی ارتش به پایگاه نزدیک تل‌آویو / انهدام اهداف راهبردی

به گزارش رکنا، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا، سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از هدف قرار گرفتن چند مرکز مهم نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات‌های اخیر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اعلام روز گذشته درباره تضعیف برخی تأسیسات راداری دشمن، دسترسی ما به اهداف مهم و اساسی رژیم صهیونیستی آسان‌تر شده است. در همین راستا روز گذشته 8 فروند زیردریایی متعلق به این رژیم مورد هدف قرار گرفت که اخبار آن نیز منتشر شد.

وی افزود: امروز نیز در یک عملیات پهپادی، پایگاه هوایی نزدیک تل‌آویو هدف قرار گرفت. این پایگاه که در نزدیکی تل‌آویو قرار دارد، مرکز پرتاب ماهواره‌ها و محل انجام آزمایش‌های موشکی است و از نقاط بسیار مهم و حساس به شمار می‌رود.

سخنگوی ارتش ادامه داد: سامانه‌های پدافند موشکی «فلاخن داوود» که در این منطقه مستقر بودند نیز در این عملیات مورد هدف قرار گرفتند.

وی گفت: یکی دیگر از اهدافی که امروز مورد حمله قرار گرفت، پایگاه هوایی «به داس» بود که یکی از پایگاه‌های مهم و راهبردی رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

وی افزود: این پایگاه محل استقرار هواپیماهای آمریکایی از جمله جنگنده‌های اف-22 بوده که در این عملیات مورد حمله قرار گرفتند.

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا همچنین اظهار کرد: در ادامه این عملیات‌ها، یک مقر متعلق به سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی نیز هدف قرار گرفت.

وی تاکید کرد: مجموعه این اقدامات نشان می‌دهد عملیات‌ها روز به روز دقیق‌تر انجام می‌شود و با از بین رفتن سامانه‌های دفاعی دشمن، دسترسی ما به اهداف مهم آسان‌تر شده است.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.