سرمربیان اسبق استقلال در شمال

خبرورزشی پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 12:17
صمد مرفاوی و مجید نامجو مطلق سرمربیان اسبق استقلال این روزها راهی شمال شده‌اند.

پس از شروع جنگ و تعطیلی فوتبال در تمام مقاطع، گروهی از اهالی فوتبال نیز ترجیح دادند از تهران خارج شوند.

در این میان صمد مرفاوی و مجید نامجومطلق ملی پوشان اسبق استقلال که هر دو نفر نیز در مقاطعی سابقه هدایت آبی پوشان پایتخت را در کارنامه خود دارند، این روزها از هیاهوی تهران فاصله گرفته و راهی شمال کشور شده اند. البته تعداد زیادی از فوتبالی ها هم اکنون خارج از تهران هستند که نوشتن نامشان وقت و حجم زیادی می‌گیرد.

هنوز مشخص نیست که لیگ برتر و جام حذفی از چه زمانی دوباره شروع می شود و اصلا شاهد پایان مسابقات این فصل خواهیم بود یا نه؟

بیشتر بخوانید: مدیر استقلال گفت گردن کج کن و بگو پول نداریم!/ مردم بدانید، استقلال هیچ کاری برای شوهرم نکرد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.