ساتبا اعلام کرد اجرای طرح بهینه سازی روشنایی معابر تحت حوزه شرکت توزیع شهرستان مشهد با سرمایه گذاری بخش خصوصی، از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری شروع شده و با شروع جنگ تحمیلی در رمضان متوقف نشده است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، اجرای طرح بهینه سازی روشنایی معابر تحت حوزه شرکت توزیع شهرستان مشهد در قالب بازار بهینه سازی انرژی و محیط زیست با سرمایه گذاری بخش خصوصی، از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری شروع شده است.
در این طرح در حدود ۱۸۱ هزار چراغ پرمصرف با انواع کم بازده LED تعویض میگردد.
اجرای این طرح با شروع جنگ تحمیلی در رمضان متوقف نشده و تا کنون ۴۹ هزار چراغ کم بازده با انواع پربازده جایگزین شدهاند.
با اجرای کامل طرح در حدود ۲۵ مگاوات از توان مصرفی شبکه کاسته میشود و سالانه در حدود ۱۰۸ میلیون کیلووات ساعت در مصرف انرژی صرفهجویی میگردد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.