️شرکت راهآهن اسرائیل از اختلال در تابلوهای تبلیغاتی چند ایستگاه قطار خبر داد و اعلام کرد که این تابلوها برای مدتی بهطور موقت خاموش شدهاند.
همزمان با پناهآوردن شماری از صهیونیستها به ایستگاههای قطار در پی حملات موشکی ایران، برخی از این تابلوها مورد هک قرار گرفتند و پیامهایی عجیبی روی آنها به نمایش درآمد.
از جمله این پیامها: «با سرعت از ایستگاههای مترو خارج شوید و به پناهگاهها بروید، مترو در حال حاضر امن نیست» و «تا اطلاع ثانوی از مترو بهعنوان پناهگاه استفاده نکنید؛ مترو را فوراً ترک کنید».