وزیر ارشاد: خیابان را رها نکنیم

عصر ایران پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 09:56
‏حضور خیابانی مردم، خار چشم دشمنان ایران است. خیابان را رها نکنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایکس (توئیتر سابق)، با اشاره به «اجتماع عظیم مردم قهرمان ایران در تشییع مردم و فرماندهان شهید در تهران»، نوشت: «‏حضور خیابانی مردم، خار چشم دشمنان ایران است. خیابان را رها نکنیم.»

به گزارش ایرنا، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی با اشاره به «اجتماع عظیم مردم قهرمان ایران در تشییع مردم و فرماندهان شهید در تهران» نوشت:

«اجتماع عظیم مردم قهرمان ایران در تشییع مردم و فرماندهان شهید در تهران، در فضای تهدید و تهاجم، کمتر از موشک‌های فاتح، فتاح، خرمشهر و خیبر به تل‌آویو نبود و نیست.

‏حضور خیابانی مردم، خار چشم دشمنان ایران است. خیابان را رها نکنیم.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.