اقتصادنیوز: مشاور سابق بن زاید درباره تنگه هرمز گفت: حتماً باید این آبراه کشتیرانی را از تهدید ایران نجات داد و این کار بدون پایان دادن به اشغال جزایر امارات توسط ایران انجام نخواهد شد. و اکنون زمان آن است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، عبدالخالق عبدالله مشاور سابق بن زاید و از چهرههای بانفوذ امارات گفت: برای محافظت از تنگه هرمز راهبردی و باز نگه داشتن آن برای کشتیرانی بینالمللی و از بین بردن دائمی خطر ایران، بازگشت جزایر اماراتی تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی به صاحبانشان اهمیت دارد.
وی ادامه داد: حتماً باید این آبراه کشتیرانی را از تهدید ایران نجات داد و این کار بدون پایان دادن به اشغال جزایر امارات توسط ایران انجام نخواهد شد. و اکنون زمان آن است.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.