جمعی از مدافعان امنیت در حمله پهپادی اسرائیل به ایست های بازرسی به شهادت رسیدند+جزئیات

اقتصادنیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 21:16
اقتصادنیوز: منابع آگاه از وقوع انفجار و درگیری در چندین نقطه از پایتخت خبر دادند. براساس این گزارش، ایست‌های بازرسی در منطقهٔ ۱۴ (اتوبان محلاتی)، منطقهٔ ۱۵ (روبروی پمپ بنزین هاشم آباد)، منطقهٔ ۱۶ (خیابان فدائیان اسلام) و منطقهٔ ۱ (انتهای بلوار ارتش) هدف مستقیم این حملات قرار گرفته‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در حملات شامگاه امروز پهپادهای متجاوز رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف تهران، شماری از مدافعان امنیت و بسیجیان مستقر در ایست‌های بازرسی به شهادت رسیدند.

منابع آگاه از وقوع انفجار و درگیری در چندین نقطه از پایتخت خبر دادند. براساس این گزارش، ایست‌های بازرسی در منطقهٔ ۱۴ (اتوبان محلاتی)، منطقهٔ ۱۵ (روبروی پمپ بنزین هاشم آباد)، منطقهٔ ۱۶ (خیابان فدائیان اسلام) و منطقهٔ ۱ (انتهای بلوار ارتش) هدف مستقیم این حملات قرار گرفته‌اند.

یک مقام آگاه با اشاره به ماهیت این حملات گفت: این عملیات تروریستی، کار مشترک موساد و عوامل سلطنت‌طلب برای نفوذ تروریست‌ها و انجام اقدامات خرابکارانه در کشور است و مطمئناً ناکام خواهد ماند.

اگرچه آمار رسمی هنوز اعلام نشده، اما منابع غیررسمی از شهادت حدود ۱۰ نفر از مدافعان امنیت خبر می‌دهند.

رضا پهلوی در آستانه این حملات از هواداران خود خواسته بود در خانه‌ها بمانند. هم‌زمان، نتانیاهو هم تلویحاً از عدم حاضرنشدن مردم در صحنه و حمایت‌نکردن از آمریکا و رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرده و گفته بود: «وقت دارد از دست می‌رود.»

هم‌اکنون اوضاع تحت‌کنترل نیروهای امنیتی و انتظامی قرار دارد. جزئیات بیشتر متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.