قالیباف: گنبد آهنین دیگر شبیه یک شوخی است

صدا و سیما چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 20:46
رئیس مجلس شورای اسلامی به ادعا‌های واهی آمریکا درباره نابودی توان موشکی ایران پاسخ داد و نوشت: اکنون می‌توانیم هر مکانی را که بخواهیم با موشک‌های کمتری هدف قرار دهیم، امروزه گنبد آهنین دیگر شبیه یک شوخی است.

قالیباف: گنبد آهنین دیگر شبیه یک شوخی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: آمریکا ادعا می‌کند که توان موشکی ایران را نابود کرده است. موج‌های اولیه پرتاب‌های موشکی گسترده، با هدف کور کردن رادار‌ها و سیستم‌های دفاعی دشمن انجام شد.

وی افزود: اکنون، ایران می‌تواند هر مکانی را که بخواهد با موشک‌های کمتری هدف قرار دهد. امروز، سیستم «گنبد آهنین» شبیه یک شوخی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.