برای دومین بار در میانه مذاکره مورد حمله قرار گرفتیم

صدا و سیما چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 19:37
تهیه کننده سریال «اسباب زحمت» گفت: آنچه مسلم است این است که ما در فاصله چند ماه دو جنگ نابرابر را پشت سر گذاشتیم و ما هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبوده‌ایم و همواره با دفاع مشروع از کشور خود دفاع کرده‌ایم و حتی یک وجب از خاک ایران را از دست نداده‌ایم.

برای دومین بار در میانه مذاکره مورد حمله قرار گرفتیم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ حسام آقابابایی‌پور تهیه کننده اسباب زحمت افزود: اگر منصفانه به این روز‌ها نگاه کنیم، برای دومین بار در میانه مذاکره مورد حمله قرار گرفتیم.

در یک روز رهبر انقلاب و تعدادی از بزرگان نظام را از دست دادیم و این اتفاق داغ بزرگی برای کشور بود و از سوی دیگر، حادثه تلخ شهادت دانش‌آموزان بی‌گناه میناب نیز زخمی عمیق بر دل مردم ایران گذاشت.

وی ادامه داد: دشمن تصور می‌کرد با به شهادت رساندن رهبر انقلاب، ساختار نظام دچار فروپاشی می‌شود، اما این تصور به‌سرعت نقش بر آب شد.

انتخاب رهبر جدید و واکنش مردم نشان داد که انسجام و ثبات کشور بسیار فراتر از محاسبات دشمن است.

آقابابایی‌پور در پایان گفت: مردم ایران در طول تاریخ نشان داده‌اند که مردم روز‌های سخت هستند.

در جنگ‌ها، بحران‌ها و بلایای طبیعی همواره کنار یکدیگر ایستاده‌اند و ثابت کرده‌اند برای ایران از جان خود می‌گذرند، اما هرگز اجازه نخواهند داد خاک این سرزمین از دست برود.

بدون تردید روزی تاریخ خواهد نوشت که ایران با صلابت در برابر قدرت‌های بزرگ ایستاد و از استقلال خود دفاع کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.