سردار فدوی: موشک‌هایی داریم که از زیر آب شلیک می‌شوند/ جنگنده F۱۵ آمریکایی را در جنوب غرب تهران ساقط کردیم

اقتصادنیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 17:40
اقتصادنیوز: سردار فدوی گفت: گفت: جنگنده F۱۵ آمریکایی را در جنوب غرب تهران ساقط کردیم. پدافند را به گونه‌ای تقویت می‌کنیم که دیگر هیچ جنگنده‌ای به مرزهای ما نزدیک نشود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از صدا و سیما، سردار فدوی در برنامه تلویزیونی گفت: از دیروز ترامپ شخصاً به‌دنبال اعلام آتش‌بس است.

وی افزود: اگر دشمن در جنگ پیروز بود، همهٔ دنیا را برای اعلام آتش‌بس واسطه نمی‌کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: جنگنده F۱۵ آمریکایی را در جنوب غرب تهران ساقط کردیم. پدافند را به گونه‌ای تقویت می‌کنیم که دیگر هیچ جنگنده‌ای به مرزهای ما نزدیک نشود.

سردار فدوی همچنین گفت: موشک‌هایی را داریم که از زیر آب شلیک می‌شوند و سرعت آن‌ها صد متر در ثانیه است و ممکن است طی روزهای آینده از آن‌ها استفاده کنیم.

او افزود: در دنیا فقط ایران و روسیه تکنولوژی این موشک‌ها را در اختیار دارند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.