آغاز تخلیه تمام پایگاه‌های آمریکا در غرب آسیا

نامه نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 11:13
مذاکرات منطقه‌ای برای تخلیه پایگاه‌های آمریکا از ترس حملات ایران ادامه دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شبکه دولتی راشاتودی روسیه امروز به‌نقل از منابع خود از در جریان بودن گفت‌وگوهای منطقه‌ای دربارۀ تخلیه موقت پایگاه‌های آمریکا در غرب آسیا برای جلوگیری از حملات تلافی‌جویانه ایران خبر داد.

طبق این گزارش، از آغاز این جنگ، خروج دائمی و تعطیلی پایگاه‌های آمریکا در منطقه یکی از اهداف کلیدی تهران بوده.

وزارت جنگ آمریکا دیروز هویت یکی از نیروهای نظامی این کشور را که پس از موج اولیه حملات تلافی‌جویانه ایران در خاورمیانه کشته شده بود، اعلام کرد؛ با این مورد، شمار کشته‌های اعلامی آمریکا در جنگ با ایران به ۷ نفر رسید.

به گفتۀ یک منبع آگاه، او در یک سامانه راداری راهبردی کار می‌کرد که وظیفۀ هشدار زودهنگام در برابر حملات موشکی را برعهده داشت و بخش مهمی از سیستم دفاع موشکی آمریکا محسوب می‌شود.

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.